فروش اقساطی سیمکارت

طرح تقسیط سیم‌کارت های دائمی همراه اول در بسته بندی استاندارد:

ایران سیم جهت تسهیل خرید سیم کارت‌ های دائمی همراه اولطرح خرید اقساطی را پیشنهاد می کند. این طرح از ابتدای گشایش این دفتر امورمشترکین تلفن همراه آغاز شده و ادامه خواهد داشت. متقاضیانی که قصد خرید اقساطی سیمکارت دائمی همراه اول را دارند میتوانند با مراجعه به این دفتر خدمات ارتباطی (دفتر امورمشترکین تلفن همراه) تنها با پرداخت 20درصد از کل مبلغ سیمکارت و بدون داشتن چک و سفته یا هیچ گونه ضامنی،سیمکارت دائمی همراه اول مورد نظر خود را خریداری و در لحظه خریداز آن استفاده و مابقی مبلغ را طی چندین ماه و با توجه به سهولت در پرداخت خود تسویه نمایند. لازم به ذکر است همزمان با خرید سیمکارت دائمی همراه اول بصورت اقساطی قرارداد معتبر به خریداران محترم  تقدیم و پس از اتمام اقساط  بلافاصله سند سیمکارت بنام و تحویل شما عزیزان میشود. لازم بذکر است در صورت خرید قسطی سیم کارت هیچ گونه کار مزدی از شما دریافت نمیشود. جهت خریداین طرح شما مشتریان گرامی می توانید پس از تماس با کارشناسان فروش اقساطی ما نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر اقدام نمایید.

طرح تقسیط سیم‌کارت های دائمی همراه اول در بسته بندی استاندارد:

ایران سیم جهت تسهیل خرید سیم کارت‌ های دائمی همراه اول جهت تسهیل خرید سیم کارت‌ های دائمی همراه اول طرح خرید اقساطی را پیشنهاد می کند. این طرح از ابتدای گشایش این دفتر امورمشترکین تلفن همراه آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که قصد خرید اقساطی سیمکارت دائمی همراه اول را دارند میتوانند با مراجعه به این دفتر خدمات ارتباطی (دفتر امورمشترکین تلفن همراه) تنها با پرداخت ۲۰درصد از کل مبلغ سیمکارت و بدون داشتن چک و سفته یا هیچ گونه ضامنی،<b>سیمکارت دائمی همراه اول مورد نظر خود را خریداری و در لحظه خریداز آن استفاده و مابقی مبلغ را طی چندین ماه و با توجه به سهولت در پرداخت خود تسویه نمایند.

لازم به ذکر است همزمان با خرید سیمکارت دائمی همراه اول بصورت اقساطی قرارداد معتبر به خریداران محترم  تقدیم و پس از اتمام اقساط  بلافاصله سند سیمکارت بنام و تحویل شما عزیزان میشود.
لازم بذکر است در صورت خرید قسطی سیم کارت هیچ گونه کار مزدی از شما دریافت نمیشود.

جهت خریداین طرح شما مشتریان گرامی می توانید پس از تماس با کارشناسان فروش اقساطی ما نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر اقدام نمایید.

دارندگان سیم کارت دایمی همراه اول میتوانند روی خط خود وام سیم کارت دریافت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش دریافت وام سیم کارت

مراجعه نمایید.

error: Content is protected !!